EFOS

Identitet // Brendiranje

KLIJENT
Kroz obrazovni proces i znanstveno-istraživački rad u polju ekonomije i poslovne ekonomije, Ekonomski fakultet u Osijeku stvara kompetentne pojedince sposobne za nošenje s različitim izazovima okruženja. Institucija je prepoznatijiva po izvrsnosti, inovativnosti i kreativnosti u obrazovanju, kao i doprinosu društvenoj zajednici na regionalnoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini.
CILJ
Redizajnirati i standardizirati vizualni identitet bez radikalnih promjena u grafičkim elementima; bojama i oblicima. Novi logotip mora imati stilsko uporište u starom vizualnom identitetu.
RJEŠENJE
Stari znak u logotipu predstavlja jedan od “stupova” modernoga društva, a to je obrazovanje. Klijent je želio zadržati taj motiv, no bilo ga je potrebno apstrahirati i učiniti dinamičnijim. Horizontalni bridovi u znaku su iskošeni u uzlaznom smjeru, što predstavlja napredak, a element koji asocira na liniju trenda u grafikonima iz starog znaka je apstrahiran u dinamičan romboidni oblik, koji predstavlja znanje. Tipografski dio logotipa, akronim, je u novom logotipu izveden u verzalima kako bi se dodatno osnažio dojam institucije s dugom tradicijom koja ulijeva povjerenje. Novi vizualni identitet djeluje moderno, snažno i konzistentno. Logotip i ostali grafički elementi su funkcionalni i prilagodljivi na razne medije i formate. Sva poslovna i komercijalna sredstva komunikacije i njihova primjena je standardizirana jasno definiranim grafičkim standardima.
No items found.
Ne koristite fotografije bez pismenog odobrenja autora.
© Studio 33