Game Over

Identitet

KLIJENT
Game Over je suvremeni entertainment centar osmišljen kao ultimativno gaming odredište za sve generacije. U ponudi nudi raznolike aktivnosti – od adrenalinskog laser taga, PS5 konzola i arkadnih klasika, do GoPro snimanja i horor escape rooma. Prostor je modularan i prilagođen za sve vrste događanja – rođendane, team buildinge, pa čak i casual druženja – uz vrhunsku opremu i sadržaje koji igru pretvaraju u nezaboravan doživljaj. Game Over nije samo mjesto za igranje – to je prostor gdje zabava nadilazi očekivanja, a svaka sekunda donosi novu razinu uzbuđenja.
CILJ
S obzirom na raznolikost sadržaja i širok spektar ciljnih korisnika – od najmlađih posjetitelja do odraslih gaming entuzijasta – cilj projekta bio je osmisliti vizualni identitet koji će biti istovremeno fleksibilan, prepoznatljiv i usklađen s dinamikom brenda. Klijent je tražio logotip koji će se moći modularno prilagođavati različitim zonama, promotivnim materijalima i komunikacijskim kanalima unutar centra, a da pritom zadrži dosljednost i snažan vizualni karakter. Vizualni identitet trebao je prenijeti retro-futuristički duh arkadnih igara, ali i ostati dovoljno suvremen i privlačan za digitalnu upotrebu, društvene mreže i multimedijalne formate.
RJEŠENJE
Inspirirani estetikom klasičnih arkadnih igara, razvili smo modularni logotip unutar strogo definirane mrežaste strukture. Svako slovo dizajnirano je kao samostalan vizualni blok, što omogućuje beskrajnu fleksibilnost u kombiniranju, skaliranju i prilagodbi različitim formatima i kontekstima. Dizajn koristi snažne boje, pikselizirane uzorke, grafičke teksture i kontrastne palete, stvarajući vibrantan vizualni jezik koji priziva osjećaj igre, pokreta i digitalnog impulsa. Tipografska forma balansira između retro i suvremenog izraza, čime se stvara identitet koji komunicira s nostalgičarima i novim generacijama gamera. Logotip i vizualni sustav dosljedno funkcioniraju u fizičkom prostoru (plakati, signalizacija, zidna grafika) i digitalnim medijima (web, društvene mreže, interaktivni zasloni). Tako je oblikovan identitet koji raste i evoluira zajedno s Game Over brendom – zadržavajući svoju prepoznatljivost i vizualni kontinuitet.
No items found.
Ne koristite fotografije bez pismenog odobrenja autora.
© Studio 33