Jedna rakija

Ime brenda // Ambalaža

KLIJENT
Obrt Romić registriran kao destilerija, bavi se proizvodnjom i prodajom voćnih rakija i likera.
CILJ
Klijent je zatražio uslugu brendiranja proizvoda s uslugom imenovanja proizvoda, te razvojem identitetskog sustava ambalaže za obične rakije i barrique rakije odležane u hrastovim bačvama. Zahtjev klijenta bio je osmišljavanje upečatljivog naziva koje može biti ime proizvoda, ali ujedno i naziv destilerije. Proizvod je prvenstveno namijenjen domaćem tržištu, skupljeg cjenovnog ranga, sukladno visokim standardima kvalitete proizvodnje. Cilj je potrošačima ponuditi vrhunski proizvod na uživanje, bez poticanja pijanstva ispijanjem industrijskih pića. Stvoriti naviku i trend pijenja voćnih rakija.
RJEŠENJE
Prijedlog dizajna baziran je na ručno rađenim ilustracijama životinja, karakterističnih za područje Slavonije i Baranje. Svaka ilustracija predstavlja jednu vrstu rakije, čime se želimo distancirati od klasičnog pristupa prikaza vrste rakije s voćem. Stil ilustracija korespondira sa zahtjevima klijenta i težnjom asocijacija s tradicionalnom ambalažom Gin-a poznatih stranih proizvođača. Kako bi ilustracije bile autentične i odvažne, zasebno su nacrtane životinjske glave a zasebno tijelo u različitim gospodskim odorama, bilo da se radi o modernom sakou i kravati, ili tradicionalnom baroknom odijelu. Etikete su upotpunjene dodatnim ilustracijama proizvodnog procesa, čime želimo educirati kupca o kvaliteti proizvodnje. Na etiketama se također nalazi i karakteristična priča o nastanku rakije i konceptualna poveznica sa životinjama te načinom ispijanja rakije.
No items found.
Ne koristite fotografije bez pismenog odobrenja autora.
© Studio 33