Little Gipsy Gin

Ime brenda // Ambalaža

KLIJENT
Little Gipsy gin nastao je u obiteljskom obrtu Romić specijaliziranom za preradu i proizvodnju voćnih rakija i likera. Nadogradivši postojeću proizvodnju alkoholnih pića, plasiran je gin koji je baziran na vrhunskom destilatu voća i botanicima iz cijele RH. Krajnja misao vodilja jest kvaliteta, koja se postiže ograničenom proizvodnjom za kupce koji žele uživati u vrsnom domaćem proizvodu.
CILJ
Kreiranjem novoga vizualnog rješenja, cilj je pratiti započetu metaforičku priču o romskoj kuturi povezanoj s imenom proizvođača gina. Sustavnim istraživanjem romske kulture, povijesti i načina života izabrani su najprepoznatljiviji motivi i simboli koje vežemo uz njihov način života. Prilikom realizacije vizualnog dijela etikete, misao vodilja bila je da sam simbolički sadržaj prati materijalizaciju forme u print produkciji. Tako je element bakrene folije korišten na fronti etikete, poveznica s praksom sakupljanja i preprodaje metala.
RJEŠENJE
Jedinstvenom pričom i specifičnom metaforičkom poveznicom imena s vlasnikom gin proizvodnje (Little Gipsy-Romić) i osnovne baze destilata višnje Cigančice, te kreiranjem pripadajuće etikete za bocu, osmišljen je slojevit i konceptualno zanimljiv vizualni izričaj. Pri oblikovanju ilustracije, ideja je bila stvoriti prepoznatljiv identitet serije ginova, pri čemu će svaki novi okus pratiti nova kompozicija ilustracije. Gin je u svojim početcima bio piće siromašnih, posebice u romskoj kulturi na području Velike Britanije, odakle vuče svoje korijene. Vodeći se nekim specifičnostima života Roma, prikazani su momenti karakteristični za njihovu kulturu i način življenja. Ples, glazba, nomadstvo, putovanja, tarot, bezbrižnost neke su od njih, kao i općenita atmosfera radosti i hedonizma. Vibrantnim bojama naglašena je osebujnost i veselje života, a gotovo horror vacui (*lat.; strah pred prazninom) rasporedom elemenata na ilustraciji, stavljen je naglasak na aspekt pretjerivanja u svakom segmentu romske kulture. U konačnici, osmišljavanjem imena kao početne faze projekta, stvoren je i temelj koncepta ambalaže izrazite ritmičnosti i slikovitosti prizora.
No items found.
Ne koristite fotografije bez pismenog odobrenja autora.
© Studio 33