Merlon

Brending // Ime brenda // Identitet

KLIJENT
Zadatak projekta bio je brendiranje i dizajn vizualnog identiteta pivnice. Pivnica se nalazi u Tvrđi - staroj baroknoj jezgri grada Osijeka. Osječka Tvrđa barokni je grad-tvrđava 18. stoljeća, nastao u velikom strateškom sustavu baroknih utvrđenih gradova na granici prema Osmanskom carstvu.
CILJ
Prilikom smišljanja naziva napravljeno je opširno istraživanje Tvrđe, unutar kojega je razmatrano nekoliko aspekata: razvoj, urbanizam, arhitektura, sadržaj i kultura. Kako bi identitetski sustav Tvrđe funkcionirao, smatramo da naziv pivnice ili bilo koje druge ponude treba ostati usko vezan uz povijest Tvrđe ili njezin arhitektonski stil. Logotip pivnice mora sadržavati logotip Staropramen, obzirom da se radi o sponzoriranom projektu Pivovare Staropramen (Zagrebačka pivovara / Molson Coors).
RJEŠENJE
Merlon (prsobran) je naziv za čvrsti uspravni dio ograde u arhitekturi utvrda koji služi kao zaštita za promatrače i vojsku na vrhu utvrde. Naziv Merlon tako korespondira primarnoj funkciji Tvrđe koja je izgrađena za vojnu namjenu. Merlon ima zvučno ime i cilj mu je stvoriti autentičnost kojom će se poistovjetiti njegovi gosti. Jednostavan i zvučan naziv brzo je pamtljiv, a samim time doprinijet će i brzoj prepoznatljivosti.
No items found.
Ne koristite fotografije bez pismenog odobrenja autora.
© Studio 33